Auto koplietošanas platformas “Carguru” šā gada lielākais sasniegums un izaicinājums bija parēja uz jaunu IT platformu.
“Tas nebija viegli – faktiski vajadzēja strādājošo mehānismu pārcelt no vecā “ķermeņa” uz jauno tā, lai tas atsāktu “elpot” maksimāli ātri. Diemžēl tādēļ nedaudz iekavējām attīstību, taču tas bija nepieciešams, lai pārietu uz citu līmeni,” biznesa portālam db.lv saka Vladimirs Reskājs, “Carguru” (SIA “Slyfox”) vadītājs.
Šobrīd uzņēmums turpina investēt jaunajā IT sistēmā, uzkrāt pieredzi un pilnveidot pakalpojumu. Kompānija saglabā galveno mērķi – lai jebkur Rīgā piecu minūšu laikā varētu atrast brīvu mašīnu un kļūt par mobilitātes izvēli Nr.1.
Šobrīd “Carguru” autoparkā ir 160 mašīnas. Vasarā V. Reskājs atklāja, ka pakalpojums tiek izmantots vidēji no 800 līdz 1000 reizes dienā un vidējais viena brauciena ilgums ir aptuveni 60 līdz 80 minūtes. Uzņēmumam ir 25 tūkstoši privāto un teju tūkstoš korporatīvo klientu. Gada vidū kopējais braucienu skaits pārsniedza 400 tūkstošus reižu.
Vaicāts par nākamā gada plāniem, V. Reskājs atklāj, ka uzņēmums turpinās “spiest uz IT”, paplašinot sistēmas funkcionalitāti un piedāvāto pakalpojumu spektru, audzēt mašīnu skaitu autoparkā, uzsvaru liekot uz mašīnu kvalitāti un zemiem CO2 izmešu rādītājiem, un turpināt uzlabot pakalpojuma un apkalpošanas kvalitāti.
Pilnu rakstu lasīt ŠEIT
Avots: DB.lv